Os sindicatos que componhem a Plataforma Galega em Defesa dos Serviços Públicos (PGDSP), convocam às manifestaçons que na próxima segunda-feira, dia 15 de outubro, decorrerám nas sete maiores cidades galegas.
Os protestos serám às 19:00 h. na Corunha, Compostela, Ferrol, Lugo, Ponte Vedra, Ourense e Vigo. As entidades convocantes acordárom convocar como principal o protesto na Corunha, que sairá da Praça de Ponte Vedra.
"O objetivo da manifestaçom é mostrar o protesto polos cortes antissociais dos governos e polo desmantelamento dos Serviços Públicos, que estám afetando os setores mais débis da populaçom. Ao mesmo tempo, estám entregando nas maos privadas o que até agora era de todos (transporte ferroviário, sanidade, educaçom), roubando-nos o que nos custou décadas atingir. Estas políticas ocupam-se dos pobres banqueiros, mascortam em direitos laborais e sindicais, reduzem as prestaçons do desemprego, fazem-nos pagar mais polos medicamentos, cortam salários e pagas, deixam-nos sem habitaçom... Nom podemos consentir que continuem nos esquilmando e temos que pará-los", indicam da CGT, um dos sindicatos pertencentes à plataforma.
Há escassos dias, a Plataforma protagonizou encerramentos em áreas hospitalares e edifícios das diferentes administraçons, com a oposiçom em vários casos (na linha habitual) de corpos policiais, cujos 'sindicatos' tenhem entretanto a pouca vergonha de se afiliarem à dita plafaroma.
Os sindicatos que fazem parte da Plataforma som a CIG, CCOO, UGT, CSI-F, CESM, OMEGA, SATSE, USASE, ANPE, STAJ, CEP, SUP (quando nom estám a bater e reprimir manifestantes), UFP, AUGC, UniónGC (sob as mesmas condiçons que o SUP), CGT, USO, USTG, SIAT, ACAIP e STEG.
Nenhum comentário:
Postar um comentário
E você, o que acha disso?
Dê sua opinião.